Nothing To Lose !

Farkındayız aslında herşeyin… bir çok şeyin. Sadece görmezden geliyor insan… yaşamın ta kendisini…aptallığı, sahtekarlığı, sahteliği..çünkü korkuyor kendinden insan..yaptığı yanlışlardan… geçmişinden korktuğu gibi geleceğindende korkuyor… çünkü sahteleşiyor gittikçe herşey.. sadece objeler değil.. insanlar, duygular, söylemler.. herşey sahteleşiyor.. haliye korkuyor insan neden korkuyor… herşeyin sahtesi sorgulanabileceği gibi sahte bir dünya nasıl sorgulansın… bir bilinmezin içine dalıyor insan. Kendi tabiriyle cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır diyor yaşam. Madem geldik yaşayalım…esasında yaşamdan korkmuyor insan… yaşamdan sıkılmıyor. Bilemiyor ki gerçek nedir ? Sahtelikten korkuyor insan… sahte benliklerden,sahte hislerden,sahte yaşamlardan…samanlıkta iğne arar gibi arıyor kendi benliğini. Bazen o sahtelik o kadar üsteliyor ki… bunalıyor takıyor kulaklığı soyutluyor kendini…işte diyor sahten olmayan tek bir yer varsa o da gözümü kapattığım sırada hissetiğim hislerdir diyor.. insan uykuyu o yüzden sevmiyormu…sahtelikten bir nevide olsa soyutlama…ama kim sahte yapıyor o dünyayı… kimler sahteleştiriyor ? Sormayın hiç cevap heryerde ama kimse veremez… çünkü korkuyoruz biz… bir diğer dünyadan korkuyoruz… bir diğer bizden korkuyoruz…sadece tüneldeki bu yolculuğun sonunu bekliyoruz… peki ben n’apıyorum ? Bende aranızda kamerayla aptalca dolaşıyorum… belkide en amaçsızca şeyi ben yapıyorum… sahte bir kamerayla sahteliği sorgulamak. Ben bu yolculukta sahtenin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Eğer bir zaman duygular, hisler, söylemler gerçek olursa başlayınca ben de orada olacağım umarım… zaten gerçekmiydi…sağlık olsun…çünkü benim kaybedecek bir şeyim yok.

Tumblr_m10jkktv4p1qbxpeso1_r1_500

0 yorum:

top