Straight Story

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHsdrwgR0Wemn7nzCckHlqxM2mIHyqNxz6xshCjmdCz6zsk-nqPJmr4lUW 




yaşlı olmanın en kötü yanı ne elvin?
-bunun en kötü yanı birgün seninde genç olduğunu hatırlamak evlat.

peki yalnız olmaktan korkmuyormusun?kötü insanlar her yerden çıkabilir.
-sevgili bayan bu yaşıma kadar neden korkup neden korkmamam gerektiğini öğrendim ve artık korkucak bişeyim yok.

-çok kibarsın ama ikna konusunda acemisin. bu işi tek başıma bitirmeliyim dostum.

erkeğin midesi kurabiyeden geçer.

-bu dünyada herkesin bir d esteğe ihtiyacı vardır.özellikle benim gibilerin

aslında biz işimizi iyi yaparız.
-iyi iş yapmak yeni malzeme kullanmak mı sağlam malzeme kullanmak mı?

-.. ve ben yaz geceleri yıldızların altında tek başıma uyumaya çalıştım ama özelliklede yaz gecelerinde kendimi hep yalnız hissettim. bazen yaz ayı hiç gelmesin istedim.

buraya bu hurdayla beni görmek içinmi geldin
-evet doğru rayn










Yukarıdaki replikler özetliyor aslında, " Bir David Lynch" Filmi, ama David Lynch'i bu filmle tanımamalı şöyle bişey diyeyim David Lynch'i tanıdıktan sonra hayal kırıklığına uğramak istemiyosanız gençliğinde oldukça kötümser ve karmaşık olan bir yaşlı adamın içindeki pişmanlığı ve sevimliliği ortaya çıkarmışçasına izleyin, daha sonra açın bir Eraser Head veya Mulholland Dr. bu gençliğin karmaşasına ve acımasız gerçekliğine doğru yol alın işte esas David Lynch oralarda bir yerlerde dolaşıyor.... neydi ? yaşlı olmanın en kötü yanı ne elvin?


-bunun en kötü yanı birgün seninde genç olduğunu hatırlamak evlat.













Birde şu müziği açın ki bu sevimli ve sıcak hikayenin içinize dolmasına izin verin, kendinizi dedenize bırakın.

0 yorum:

top